Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Little-Munchets
Diary Mustache Linkies Credit




ilovemissneedyou ♡
Thursday 13 September 2012 | 0 comments
assalammualaikum ツ and hai semua ツ
dah lama tak berjinak jinak baik dekat blog nie ツ
nie mula nak menjinak jinakkan diri kat blog nieyh balek ♡
dulu , blog lah tempat aku luahkan perasaan  ツ 
n now , bila aku ada masalah . aku simpan dalam hati sendiri  ツ
bukan sombong nak bercerita , tapi serik . 
al maklom laa , skrg nie ramai yg suka mengepoh ツ eh terasa ? kgood ツ
guys , aku tak tunggu budak pendidikkan khas lagi ツ aku ade bayem  ♡
hurm , harap sangat relay nie everlasting  ♡ even baru bape hari aku dah mula syg die  ツ
mohon doa kan yang terbaik untuk aku and http://www.facebook.com/muhammad.ibrahim.77  ツ
insyaallah , sakit perit , suka duka dia .. aku selalu ada untuk dia  ツ
thanks untuk orang sekeliling yg always support kitorg  ♡ harap korg happy gak ツ

untuk biyy ♡
meloveyousomuch ♡ 
harap relay kite everlasting ouhkayh ツ
sorry if syg taa dapat jadi yang terbaik ntuk biyy ツ
syg cuba jadi macam mana yg biyy nak or what ツ
mohon faham yang syg nie mmg kuat cemburu , cepat merajuk , cepat marah and manja ツ
and sorry if biy reply late or tak text , syg marah" or merajuk . syg mmg gituh  ツ
syg harap bila kita ade masalah , kita cuba slowtalk bebaek ouhkay ツ
syg nak biyy tau , susah senang biy . syg akan tetap ade kat sisi biyy .
hensem tak hensem itu tolak tepi , yang penting kebahgiaan antara kita ♡
syg tau , syg bukanlah perempuan yang baik ntuk selalu bahgiakan biyy .
tapi cukuplah biyy tau , syg sanggup berubah demi relay kita .
tak semua org tau and rasa ape yang ada dalam hati syg bila kite berjauhan and tak text .
sebab tuh syg cepat marah and gelabah . syg mintak maaf kay biyy :'/
syg harap antara kite , takde siapa pon yang akan curang ♡
09.09.2012 ♡ tarikh nie , syg akan ingat smpai bebila . terima kasih coz terima syg ape adenya  ツ

#muhammad ibrahim ツ i always love you . i'm yours biyy ♡


| Newer Post