Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Little-Munchets
Diary Mustache Linkies Credit




TERIMA KASIH ツ
Friday 14 September 2012 | 0 comments
assalammmualaikum and hai semua ツ
hurm , korang sihat ? thanks sebab sudi baca story aku harini ツ
aku hargai kayyy semua tuh , hehe ツ
harini , hari yang tak berapa best ntuk aku . bosan+sedih+marah ツ
eh semua perasaan harini ada -.-
dari aku bangun tisur pukul 6 pagi sampailah sekarang 8:23pm bayim tak text langsung .
jangan kata call -.- lagilah tak ada . terasa macam diri nie tak diperlukan pulak :'(
haisyh -.- aku kena paham dia sakit and perlukan banyak masa untuk berehat ,
tapi bila online dia boleh pulak . bila text aku cakap lemah lah tak larat la ..
erghh , online semangat and sihat pulak :'(
eh aku malas sebenarnya nak pikir bebukan pasal dia . dia amat berharga untuk aku ♡
selama aku berkapel ngan sesapa .. aku tak pernah berterus terang ngan ayah .
tapi dengan bayim , aku sendiri terus terang dengan ayah .
ayah takdea lah menentang relay aku dengan dia cuma ayah suruh aku berhati hati bila terima sseorang .
thanks ayah ♡ akak bersyukur dapat bapak yang memahami macam ayah .
mak pun dah tau pasal bayim , segalanya dah aku kongsi kat mak . mak pun tak menentang relay aku dengan bayim . alhamdulillah ♡ semoga aku ngan bayim saling melengkapi ntuk harungi semuanya .
even relay baru berjalan berapa hari , aku dah sayang bayim sepenuh hati aku . im lelaki pon aku reply yg tertentu jeh , text lelaki ponn aku aku x reply :3 malas nak replyy . buang kdid , better simpan ntuk mesej ngan bayim bila die dah sehat and segar sepenuhnya nanti . aku harap kali nie aku tak tersalah pilih ♡
aku harap bayim tak game aku and dapat terima aku ape adenya . insyaallah :')

MUHAMMAD IBRAHIM♡
saya nak awak tau yang saya sayangkan awak sangat" ,
saya harap awak takkan buat macam mana ex" saya buat dekat saya dulu ,
saya harap jugak awak terima saya apa adenya ,
awak , saya nak awak tau jugak ..
SAYA SAYANG AWAK APE ADENYA :')
hensem atau tidak itu bukan masalahnya .
saya terima awak ape adenya ..
ape yang penting kesetiaan and kejujuran awak pada saya ..
awak S U P E R M A N saya !
awak kene ingat tuh sampai bebila ouhkayh :')
ILOVEMISSNEEDYOUMUHAMMADIBRAHIM ♡

Older Post | Newer Post